שיפור ציון איכות ב- Google Adwords – מקטין עלויות, ממקסם חשיפות – פרק I
מרגישים שאתם משלמים הרבה עבור כל קליק בגוגל ? רוצים לשלם פחות עבור קליק ?
הפתרון: אתם צריכים להכיר ולשפר את דירוג המודעות בקמפיינים שלכם.
הפעם נתחיל בסיפור מקרה,
כאשר שכרה את שירותינו אחת מחברות הנדל"ן הגדולות במשק, שיתף אותי סמנכל השיווק: "איך יכול להיות שהמתחרה שלנו משלם כל כך הרבה פר קליק? התקציב שלו לא הגיוני…אם אני רוצה להיות מדורג מעליו בגוגל, אני צריך להשקיע הון עתק על כל קליק… זה לא הגיוני!"
האם יש מצב ששתי חברות מתחרות ינהלו קמפיין פרסום עם אותן מילות מפתח, האחד ישלם חצי מעלות הקליק של המתחרה? ועוד יופיע מעליו בתוצאות? התשובה המפתיעה היא כן!
ובכן, על אף שגוגל מרויחה מכל מפרסם, המטרה שלה היא להציג מודעות פרסומת רלוונטיות, בעלות ערך ללקוחות שעונות בדיוק גבוה לצרכי הלקוח או ליתר דיוק למילות החיפוש שלו. איך גוגל מעריכה אם המודעות/השירותים עולים בקנה אחד עם המטרה שלה ? היא קבעה סט של פרמטרים שמעניקים 'ציון איכות'.
מהו ציון איכות המודעה בקמפיין?
ציון איכות המודעה בוחן את איכות המודעה +
עמוד הנחיתה שלכם על ידי פרמטרים שונים ונותן לכם ציון הנע בין 1-10.
גוגל מעריכה כמה פרמטים ומצליבה ביניהם:
- האם טקסט המודעה תואם את טקסט עמוד הנחיתה ?
- מה ה- CTR של הקמפיין ?
- האם מילות המפתח שהגולש חיפש נמצאות במודעות ? האם הן נמצאות גם בעמוד הנחיתה ?
- כמה זמן מבלה הגולש בעמוד הנחיתה ? bounce rate ?
- כמה המרות עמוד הנחיתה מייצר ?
- האם עמוד הנחיתה מותאם למובייל ?
- האם עמוד הנחיתה מהיר ? ברור להבנה ?
ישנם עוד פרמטרים נוספים, אך מניסיוני אלו העיקריים שניתן לתקן בעלות/תועלת סבירה למדי.
שורה תחתונה: ציון גבוה יקנה לכם סיכוי טוב יותר להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש עם הצעת מחיר נמוכה יותר ויקטין את התשלום להקלקה.
איפה אתם בודקים את ציון האיכות שלכם ?
לסיכום, זכרו שציון איכות גבוה = יותר חשיפות בפחות כסף!
יש לוודא שעמודי הנחיתה והמודעות שלכם תואמים למילות המפתח וכמובן אחד לשני, תוך כדי חתירה למקסום חווית הגלישה של הלקוח.
**משימת בית: צאו ובדקו את ציוני האיכות של הקמפיינים שלכם. כנסו למאמר הבא בכדי לגלות את הדרכים בהן ניתן ניתן לשפר את ציון האיכות של הקמפיינים שלכם, לחתוך עד 50% מעלות הקליק ולעקוף את המתחרים שלכם.
מאמר באדיבות הצוות המקצועי של Y&A בניית אתרים
-
Web
שיפור יחסי המרה ללידים
כדאי שהאתר ישרת היטב את מטרותיכם לא מספיק רק שיווק נכון שמביא לתנועה רבה של גולשים.
-
Web
טעויות נפוצות בניהול קמפיינים Adwords PPC
תבדקו. תתקנו. תרוויחו ! יותר חשיפות = יותר הקלקות = יותר לידים. מכירים את הנוסחה
-
Web
שיווק PPC
שיווק PPC (או: Pay Per Click) מהווה את הדרך המהירה ביותר להביא את האתר שלכם לראש דף התוצאות
-
Web
כל מה שצריך לדעת על מתקפת הסייבר הגדולה ביותר שידע העולם
איך התחילה מתקפת הסייבר הגדולה WannaCry? מי נפגע? איך האקר לא מוכר הצליח לסגור את הפרצה
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il