שיפור יחסי המרה למכירות

פורסם ב: 16/06/19 מאת: יובל בר אור , ,

מה שווה אתר יפה ומשווק היטב, אם הוא לא יוצר לכם הכנסות? לאחר ששיווק נכון הביא לכם תנועה רבה של גולשים, אנחנו רוצים להמיר כמה שיותר מהם ללקוחות ולהגדיל באופן משמעותי את ההכנסות.

 

שיפור יחסי המרה למכירות (או בשמותיו האחרים: Conversion Optimization, Conversion Rate Optimization או CRO) נחוץ כדי להשיג את מטרותיו של האתר בזמן הקצר ביותר ובאופן שיניב את הרווחים הגדולים ביותר ביחס להשקעה. ב-CRO אנו נדאג כי אחוז גדול ככל שניתן מהגולשים באתר יומרו ללקוחות ויקנו את המוצרים שלכם.

ב-Y&A אנו מבצעים שיטות שונות של מחקר, שיווק וניתוח סטטיסטי כדי להבטיח לכם אופטימיזציה להמרה.

איך נדאג לשיפור יחסי המרה למכירות?

  • נעקוב אחרי המסלול אותו עובר הגולש עד ההמרה ונמצא את המכשולים העלולים למנוע ממנו להשלים את הפעולה.
  • נבצע ניתוח עמוק על הסיבות לקשיים, תוך שימוש בסוגים רבים של מבדקי שימושיות, בידע ובטכניקות הנצברו אצלנו אחרי יותר מעשור של פעילות.
  • על בסיס הנתונים ניצור כמה דרכים לשיפור ונבחן את יעילותן. נבחר את הדרכים היעילות ביותר וניישם אותן.
  • ננתח את התוצאות, נעקוב אחרי המכירות והרווחים.

 

כדי לנצל היטב את תנועת הגולשים שמגיעה לאתר שלכם, עליכם לגרום לשיפור יחסי המרה למכירות ולעשות זאת ברמת בניית ועיצוב האתר, ברמת שיווקו ובעזרת מחקר מעמיק על המשתמשים בו. לצורך ההליך המורכב הזה כדי לכם לבחור בצוות המומחים שלנו, שחי את עולם האינטרנט וייתן לכם מענה בצורה מקצועית ומקיפה.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון