פרק II – שיפור ציון איכות ב- Google Adwords – מקטין עלויות, ממקסם חשיפות
פורסם ב: 12/06/19 מאת: יובל בר אור Web
בשבוע שעבר הסברתי מהו ציון איכות ב- Google Adwords ומהי תרומתו לתוצאות הקמפיין שלכם תזכורת קטנה: ציון איכות גבוה ב-Adwords = יותר חשיפות בפחות כסף!
אז איך תשפרו את ציון האיכות של מודעות ה- Google Adwords שלכם והאם אפשר להגיע לציון 10/10?
ישנן שתי דרכי פעולה שניתן לבחור בהן בהתאם לקמפיין שאתם מנהלים.
אפשרות I
במידה ואתם מנהלים קמפיין בעל מספר מצומצם של מילות מפתח מומלץ להכין לכל אחת מהן עמוד נחיתה תואם. לדוגמא: נניח שאתם משתמשים בביטוי "קידום אתרים" כמילת מפתח. לביטוי זה אתם מייצרים עמוד נחיתה תואם משלו. אזי אתם צריכים לוודא את הסעיפים הבאים:
- הביטוי 'קידום אתרים' יופיע ב Title
- הביטוי 'קידום אתרים' יופיע ב – Meta Description
- הביטוי 'קידום אתרים' יופיע ב – H1
- הביטוי 'קידום אתרים' יופיע ב- H2
- הביטוי 'קידום אתרים' יופיע ב- Key Word
- ביצוע הגדרות alt גם לתמונות
אפשרות II - למתקדמים בלבד
הפתרון המקצועי הוא שימוש בעמודי נחיתה דינמיים.
אם אתם מנהלים קמפיין מרובה מילות מפתח זה לא ריאלי להתאים דף נחיתה לכל אחת מהן. האפשרות השנייה שעומדת בפניכם היא ליצור עמוד נחיתה אחד בעל יכולת להתאים עצמו למילות המפתח באופן אוטומטי ובזמן אמת. ה- Title, ה- Meta Description, ה- Keywords, H2 ,H1 והתמונות ישתנו באופן אוטומטי, בהתאם למילת המפתח שהגולש חיפש בגוגל. כל זה קורה באותו עמוד נחיתה בודד (!). אין ספק כי זהו הפתרון המקצועי בניהול קמפיינים עם הרבה מילות מפתח.
דוגמא ללקוח שלנו (מהפוסט הקודםׂׂ):
אנחנו מנהלים עבור הלקוח קמפיין בעל 132 מילות מפתח, ולכן החלטנו ליצור עמודי נחיתה דינמיים. התחלנו בציוני איכות של 5-6, ולאחר כחודש ימים הצלחנו לעלות לממוצע של 7-8. בזמן יחסית קצר הצלחנו להוריד את עלות הקליק ב – 16% ולשפר משמעותית את דירוג החשיפות של המודעות אל מול המתחרים. אנחנו ממשיכים לבצע אופטימיזציות כדי שבסופו של דבר נגיע לציון 9/10…
כשנשלים את התהליך, העלות פר קליק עשויה להיחתך ב- 50%!
לסיכום
בשביל לקבל ציון איכות גבוה, לשלם פחות על הקלקות, ולקבל מגוגל דחיפה לראש התוצאות יש להתאים את עמודי הנחיתה שלכם למילות המפתח ולמודעות. שני דברים נוספים שאסור לכם לשכוח הם תאימות למובייל ומהירות טעינה, אתם חייבים להיות מהירים יותר מהמתחרים שלכם(!)
דירוג איכות גבוה הוא בהחלט בר השגה. השינוי לא יקרה מידית, אך אם מתמידים, הוא גם לא מאחר להגיע.
-
Web
טעויות נפוצות בניהול קמפיינים Adwords PPC
תבדקו. תתקנו. תרוויחו ! יותר חשיפות = יותר הקלקות = יותר לידים. מכירים את הנוסחה
-
Web
שיפור ציון איכות ב- Google Adwords – מקטין עלויות, ממקסם חשיפות – פרק I
מרגישים שאתם משלמים הרבה עבור כל קליק בגוגל ? רוצים לשלם פחות עבור קליק ?
-
Web
חדוה נויברגר, מנהלת השיווק של NeoGames
"אנחנו מכירים את כל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו ברמה האישית" חדוה נויברגר, מנהלת
-
Mobile
אמאזון נכנסת לישראל? כך אתר הסחר הממיר שלכם ייתן לה בראש! – חלק א'
כאילו לא דיי בכך שהקניונים הפכו לבתי קברות, עכשיו גם בעלי אתרי סחר מלחששים "מה
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il