מגמות עיצוביות 2019-2020 (עיצוב אתרים ועיצוב ממשק משתמש)
עיצוב אתרים וממשק משתמש הפכו להיות פרמטרים קריטיים להצלחת מותגים. כשעצמת התחרות בענף גדלה מרגע לרגע, הסתגלות מהירה לשינויים ולטרנדים החדשים בתעשייה הינה גורם מכריע בהצלחה העסקית שלכם.
אז הנה התחזית ל-8 מגמות העיצוב שהולכות להמשיך איתנו לשנת 2019:
Cinemagraphs - סינמגרף
מדובר על טכניקה בעזרתה ניתן לגרום לחלקים נבחרים בתמונה לנוע כמו בוידאו, בעוד ששאר התמונה נשארת קפואה. התמונות הללו מספקות חלופה נהדרת לתמונות ה'רגילות והמשעממות' שעד היום הופיעו באתרים, ויוצרות באתר אווירה של רעננות וחדשנות.
אחד האתרים הכי מושקעים של שנת 2016 – שימוש בוידיאו, מודלים תלת מימדיים ומעבר סצינות סוחף שמשאיר אותנו צמאים לעוד…
לצפייה בפרוייקט הקליקו כאן
כמו תמיד Apple לוקחת את זה לשלמות – שילוב של גלילה ארוכה, ודיאו ומינמליסטיות עיצובית מושלמת
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
Real Time Website Personalization - עיצוב מותאם קהל משתמש
אחת המגמות החדשניות ביותר היא התאמת תוכן ועיצוב האתר על בסיס קהלי מטרה ולצרכי המשתמש. כבר היום קיימות בשוק מספר חברות חלוצות שמובילות את המהפכה החכמה ומבססות את התוכן והעיצוב באתר על בסיס קהלי מטרה מבוססי מגדר, גיל, מקצוע, גאו- לוקיישן, תחומי עניין ופרמטרים נוספים לפילוח. דוגמא מצוינת לכך ניתן לראות באתר של קרן הון הסיכון הבינלאומית 'SEQUOIA' , שמתאימה את תוכן האתר לגאו-לוקיישן של הגולש: כאשר גולשים מישראל למשל, בעמוד הבית מופיעות תמונות וציטוטים של שותפים ישראלים בלבד, וכנ"ל גם בעמוד 'People'. בגלישה ממדינה אחרת, יופיעו בעלי התפקידים הרלוונטיים לאותה מדינה
שינוי עיצוב + שינוי תוכן מבוסס זיהוי מיקום משתמשים של קרן הון הגדולה בעולם Sequia
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
אפקט פיצול המסך
טכניקת עיצוב המייצרת גירוי וויזואלי על ידי שבירת המסך לשניים. מדובר בפריסת תוכן טקסטואלי חדשנית שמתאימה בעיקר עבור עמודים בעלי תוכן מינימלי כמו עמודי בית ויוצרת מיקוד ותשומת לב לפרטים על ידי הגולש. עיצוב התוכן המפוצל מחלק את המסך למקטעים רחבים ומציב את המסר העיקרי במרכז המסך עם ויזואליות מרשימה שיוצרת אפקט דרמטי.
טרנד שהולך וגובר. שימוש במסך מפוצל, מאפשר חווית משתמש מאוד מרעננת וחדשנית
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
ועוד דוגמא לטרנד העיצובי החדש שנפגוש הרבה במהלך השנה
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
PARALLAX- פרלקס
הם כבר כאן, הם הופכים ליותר ויותר נפוצים, והם לא מתכוונים ללכת לשום מקום. אתרי פרלקס הם אתרים בעלי גלילה מיוחדת: רקעים שונים ועבודה עם שכבות עיצוב שנעות במהירויות שונות, יוצרים אפקט תלת מימדי וחווית משתמש מרתקת וסוחפת.
פרוייקט פרלקס עם גלילה רוחבית ואלמנטים צפים שמגבירים את תחשות ״העומק״ לדף.
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
פרוייקט פרלקס מדהים של NATIONAL GEOGTAPHIC CHANNEL שמשלב Strory Telling וחווית גלישה אחרת. לצפייה בפרוייקט הקליקו כאן
Long scroll - אתרי גלילה מתמשכת
הם מאוד ארוכים, וישנה תחושה שהם לעולם לא מסתיימים.. אז מדוע אנשי SEO מתים עליהם? מסתבר שסגנון הגלילה הזה תורם רבות לקידום האתר: אתרים בעלי גלילה ארוכה, גורמים למשתמשים לצאת ל'מסע' בתוך האתר. הגלילה הארוכה יוצרת תחושת מתח שמשאירה את הגולשים מרוכזים, ומאריכה את זמן השהייה שלהם באתר.
עבודה מצוינת של חברת המכוניות ״פורשה״ שילוב של גלילה ארוכה, תמונות מסך מלאות ואפילו מוסיקת רקע שמוסיפה המון.
לצפייה בפרוייקט הקליקו כאן
גלילה ארוכה מבוססת על שכבות צפות שנעות במהירויות שונות תוך כדי הגלילה
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
עיצוב מבנה אריחים - Tiles
עיצוב שנכנס לעולמנו בתחילת 2016 ועשוי לתפוס תאוצה משמעותית יותר ב – 2017. מבנה האריחים במקור לקוח ממשק המשתמש של windows 10 והוא בעיקר משמש את כל אלו שקצת מאסו בעוד אתר עם תמונה רוחבית גדולה ורוצים להעניק למשתמשים חוויה – אחרת, שונה ומרעננת.
שילוב מוצלח במיוחד של מבנה ״אריחים״ משולב תמונה ראשית גדולה
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
פרוייקט מיוחד של חברת hp – שימוש במבנה אריחים מרחפים ונעים בקצבים שונים – מעניק עומק עיצובי עשיר
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
מינימליזם
העיצוב המינימליסטי הפך למאוד פופולארי בשנים האחרונות, הרבה בעקבות סגנון העיצוב השטוח שמובילה חברת 'אפל'. ישנן ביקורות על העיצוב המינימליסטי הטוענות כי כל האתרים כבר מתחילים להיראות אותו הדבר, אך יחד עם זאת ישנה סיבה לכך: בעבר לא ייחסו חשיבות לחווית המשתמש, אך השינויים המהירים באופן הגלישה והצריכה באינטרנט הביאו ליצירת תבניות עיצוב דיגיטליות נפוצות שפשוט עושות את העבודה. העיצוב השטוח והמינימליסטי בהחלט נכנס לקטגוריה הזו.
עיצוב מיניליסטי של חברת squarespace – אוורירי, שימוש בגווני האפור לבן – פשוט וקולע למטרה – ללא מסיחים מיותרים
לצפייה בפרוייקט לחצו כאן
!Mobile First
לחלקכם הסעיף הזה אולי ייראה קצת אובייסט, אבל תתפלאו לגלות כמה מנהלי אתרים עוד לא עיצבו את האתר שלהם כייעודי למובייל. עיצוב ייעודי למובייל יוצר חוייה אפליקטיבית, התואמת יותר את דרך השימוש של הגולש ולפיכך אנו רואים אחוזי המרה גבוהים פי כמה מעיצוב רספונסיבי.
אם קצת הזנחתם את גולשי המובייל עד עכשיו, זאת בהחלט ה- Wake Up Call שלכם , כי המשמעות היא שאתם מפספסים כמעט 60% מהלקוחות שלכם.
בדקו כאן עד כמה האתר שלכם מותאם למובייל – שימו לב שתקבלו ציון גם על ממשק משתמש וגם על מהירות האתר.
לסיכום
לעיצוב השפעה מכרעת על אפקטיביות האתר ויחס ההמרה ולכן מומלץ לשים עליו את הדגש הראוי ולהקפיד להתאימו לשינויים בתעשייה. הצלחה עסקית נגזרת מחוויית המשתמש, ובכדי ליצור חוויית משתמש מוצלחת באתר, אתם חייבים(!) עיצוב מנצח.
-
Web
5 סימנים שהגיע הזמן להחליף סטודיו דיגיטלי
מוצאים את עצמכם מעירים למעצב את אותן ההערות שוב ושוב? חולמים על היום שבו תשלחו בקשה
-
Mobile
5 בעיות שבגללן האתר שלך לא ממיר ואיך לפתור אותן
בלחץ מתמיד כי ההמרות מהאתר לא מגיעות? 5 בעיות נפוצות שגורמות לאתר שלך לא להמיר
-
Mobile
אחת ולתמיד
WORDPRESS או JOOMLA?גו׳מלה או וורדפרס ? הויכוח החם בעולם בניית האתרים השאיר אותך מבולבל? שומע דעות בעד
-
Mobile
מחשוב ענן – למה זה כזה יקר? המדריך המלא לחסכון בעלויות הענן שלכם
מרגישים שההוצאות שלכם על ענן גדולות מדי? AWS נראה לכם יקר מאד?רוצים לחסוך עלויות על
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il