5 טעויות SEO שכדאי לכם להימנע מהן
אני רוצה לתת 5 טיפים קצרים ומדויקים כדי לעזור לכם להימנע מטעויות שכיחות שאני פוגש (יותר מדי) אצל לקוחות.
אי ביצוע מחקר מילות מפתח
רוב הלקוחות מכירים 2-3 מילות מפתח עיקריות הקשורות באתר שלהם, אבל נתח נכבד מתנועת האתר נובע מרשימה ארוכה של ביטויים שאתם פשוט חייבים להכיר ולדעת.
לעתים קרובות למדי, אני נוכח לדעת שדווקא ביטויים ארוכים ומורכבים, הם אלו שמביאים את הלידים הטובים ביותר. אם תדעו את אותם ביטויים, תוכלו לשלב אותם בצורה נכונה באתר ולפיכך לזכות בתנועה חינם דרך גוגל.
ממשיכים עם מטה טייטל ומטה דיסקריפשיין - Meta Title & Meta Discription
מדובר בסעיפים ממש פשוטים למימוש, שהמון מנהלי שיווק חוטאים בהם. כמעט בכל עורך תוכן מודרני יש היום אפשרות לערוך את הפרמטרים שהזכרתי ולכן יש לכם שליטה עצמאית.
מה זה טייטל ומטא דיסקריפשין?
**מי שיודע מה המשמעות של טייטל ומטא דיסקריפשין יכול לדלג לפסקה הבאה.
טייטל – הוא המלל שכתוב בראש הטאב
מטא דיסקריפשיין – תיאור קצר של התוכן בעמוד. כ- 20 מילים שעוזרות למנוע החיפוש להבין על מה מדובר בעמוד הספציפי. צרו לכל עמוד מטה דיסקריפשיין משכנע וייחודי משלו, שיגרום לגולשים לרצות ללחוץ על האתר שלכם בתוצאות החיפוש, והקפידו לשלב בתוכו את מילות המפתח הרלוונטיות. לעתים הוא יופיע בחיפוש בגוגל כתיאור של העמוד.
אז מה צריך לעשות ? פשוט לעבור עמוד-עמוד באתר ולהגדיר את שני הפרמטרים הללו.
**חשוב שהטייטל של כל עמוד יהיה שונה באתר.
H1/H2
פרמטר נוסף וחשוב שבגוגל אוהבים לבדוק הוא ה- H1 וה-H2 שלכם. למה הכוונה?
H1 היא הכותרת הראשית של העמוד ומתארת את תוכן העמוד. למשל, בעמוד המתאר את שירותי החברה כותרת מומלצת תהיה- Products And Services (או 'מוצרים ושירותים' אם האתר בעברית). בדקו שבכל עמוד מוגדרת H1 אחת בלבד ושהיא תואמת לתוכן העמוד. בנוסף, מומלץ לשלב בה את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם.
H2 היא כותרת המשנה של העמוד, ובדיוק כמו את H1, חשוב להגדיר גם אותה, ולשים לב כי בכל עמוד קיימת רק אחת כזו.
כותרות משניות בתוך התוכן עצמו יש להגדיר כ-H3/H4/H5/H6 ולא כ-H1 או H2.
תוכן משוכפל
בגוגל לא(!) אוהבים תכנים משוכפלים. בין אם מדובר בתוכן שהועתק ממקור אחר ברשת, ובין אם מדובר בתוכן החוזר על עצמו פעמים רבות באותו אתר. הכוונה שלי היא לא לתפריטים או לקטעי טקסט קבועים שחוזרים על עצמם כמו סלוגן, פרטי התקשרות וכו', אלא לתוכן האתר עצמו. הקפידו לפרסם תוכן מקורי, איכותי ורלוונטי.
שוכחים או מוותרים על התאמת האתר למובייל
מעל חצי מהחיפושים ברשת מתבצעים באמצעות הסמארטפונים, ולכן גוגל נותנת עדיפות ומקדמת אתרים מותאמים לסלולאר בתוצאות החיפוש הסלולאריות. יחד עם זאת, קיימים לא מעט אתרים אשר אינם מותאמים למובייל ולא מספקים חווית גולש טובה ואפליקטיבית למבקרים הסלולריים שלהם.
תאימות למובייל הינה דבר הכרחי, ולא רק למטרות SEO. כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לאתר שאינו תואם את פלטפורמת הגלישה שלו, הוא ממהר לברוח ממנו- מה שמקפיץ את ה-Bounce Rate ומקטין את יחס ההמרה.
לסיכום
-
Web
מטודולוגיית בניית אתר
כשאנו מדברים על בניית אתרים בצורה מקצועית אנו מדברים על שיטה מקיפה. מטדולוגיית
-
Web
שיפור יחסי המרה ללידים
כדאי שהאתר ישרת היטב את מטרותיכם לא מספיק רק שיווק נכון שמביא לתנועה רבה של גולשים.
-
Web
טעויות נפוצות בניהול קמפיינים Adwords PPC
תבדקו. תתקנו. תרוויחו ! יותר חשיפות = יותר הקלקות = יותר לידים. מכירים את הנוסחה
-
Web
שיווק ווידאו באינטרנט
רוצים להתקדם? לא כדאי לוותר על שיווק ווידאו באינטרנט, שהפך לכלי אפקטיבי במיוחד.
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il