טרנספורמציה דיגיטלית לתהליכים
ארגונים מבינים ששיפור תהליכי הדיגיטציה מאפשר שירות טוב יותר למשתמשי הקצה, מגבירים יעילות וחוסכים כסף
בשנים האחרונות אנחנו עדים לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית מואצים יותר מתמיד של חברות, ארגונים ומוסדות שלטון במגוון רחב של תחומים. המעבר לנייד חכם, והאפשרות לעשות הכל מכל מקום, חייבו ארגונים רבים לבצע אדפטציה עבור משתמשי הקצה ולהנגיש עבורם תהליכים ושירותים שהיו פעם נראים כמו חלום רחוק.
אז מה זה בעצם טרנספורמציה של תהליכים?
אז כמו שציינו קודם לכן, ארגונים וחברות מחפשים לייעל תהליכים הן ברמת השירות והן ברמת התפעול. ארגונים מבינים ששיפור תהליכי הדיגיטציה מצד אחד מאפשר שירות טוב יותר למשתמשי הקצה ולחברה אך חשוב יותר מזה יש בצדו ROI ( החזרה השקעה ) חד וברור. ככל שהארגון גדול יותר הוא חווה אתגרים בירוקטיים של ניירת ותהליכי עבודה סבוכים שלעיתים מזכירים לנו תקופות אחרות משנות השבעים והשמונים. כחלק ממהפכת המידע וכוח המחשוב – יש היום באפשרות ארגונים להשקיע בתהליכי פיתוח חכמים שחוסכים עשרות מיליוני שקלים בשנה.
בואו נשוחח על הפרוייקט שלכם
מלא את הפרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il
סיפור לקוח:
בית השקעות גדול, עד לא מזמן צירף עמיתים חדשים לקופות הגמל בצורה הישנה. מה זה בעצם אומר? שהיו צריכים להעסיק סוכני שטח שיישבו וימלאו ידנית טפסים עם העמיתים. אותם טפסים היו מגיעים לצוות הקמה בחברה שהיו מקלידים אותם ידנית למערכות הארגון. בדרך היו כמובן טעויות הקלדה, חוסר הבנה בכתיב לא קריא, מסמכים נוספים שהיו חסרים וכו'…כל האופרציה הזאת עלתה המון כסף בשנה לארגון ונתנה ללקוח הקצה שירות בינוני שלקח זמן רב.
כחלק מהשינוי – הוחלט לבצע דיגיטציה לתהליך הבודד הזה. במקום לשבת עם לקוחות הקצה, מהיום ניתן היה לשלוח לינק לטופס מילוי אוטומטי שנפתח בנייד. במידה וישנם חוסרים, הלקוח מקבל התראה בזמן אמת ויכול לצרף קבצים באופן מיידי וקל ע"י צילום במקום. בצד השני כבר אין צורך במחלקת "הקמות" – מאחר וכל הטפסים שממלאים אותם מתממשקים ישירות למערכות הליבה של הארגון ונכנסות למאגרי המידע – ללא שגיאות כתיב וללא חוסרים של מסמכים.
במהלך פשוט זה – הצלחנו לתת שירות מצוין ללקוח הקצה בזמן קצר, ולייעל ולחסוך עשרות מליוני שקלים לארגון בכוח אדם, גיוס, סוכני שטח, דפוס, מוקדי שירות וכו'…
נתנו כאן דוגמא מאוד קטנה לתהליך אחד ויחיד בתוך ארגון גדול וסבוך. תחשבו שישנם מאות ואלפי תהליכים דומים כאלו בארגונים שצריכים לעבור דיגיטציה ובכך להתייעל ולחסוך.
אז למה לא כולם עושים את זה?
התשובה הפשוטה לכך היא שתהליכי טרנספורמציה הם תהליכים מורכבים שבדרך כלל קשורים במערכות ארגוניות רבות. אנחנו עדים בשנים האחרונות שיותר ויותר חברות מבינות את הפוטנציאל הגלום בתוך המעבר מידני לדיגיטלי ועל כן אנחנו נראה בשנים הקרובות יותר ויותר תהליכים שנעשים בצורה כזאת. מפתיחת חשבון בנק ללא צורך להגיע לסניף ועד משיכת כספים ושינוי קוד סודי בכרטיס האשראי…
אנחנו ב Y&A מלווים כבר שנים חברות וארגונים בדיוק בתהליך הזה. מעבר מאנלוגי לדיגיטלי. אנחנו מבצעים סקרי צרכים, אפיון וניתוח מערכות, עיצוב UI/UX חווית משתמש ולבסוף מפתחים את הפתרון בשיטות טכנולוגיות מתקדמות. בין הלקוחות שעזרנו להם, אלטשולר שחם, איתוראן, התעשייה הצבאי, ישראכרט, נמל חיפה, רשות העתיקות ועוד…
רוצים לשמוע עוד?
מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il